Easy Access

macrobearist:όταν οι νικητές γράφουν την ιστορία και οι ζήκοι κοιτάνε το δάκτυλο….

Posted by macrobearist στο Μαρτίου 11, 2010

Το επιμήθευμα  έχει ως εξής…

…έχω ένα φίλο ο οποίος το παίζει τώρα «ζήκους» λόγω διαφόρων συμβάντων που του έτυχαν στο διάβα της ζωής.Ο εν λόγω φίλος στις μέρες μας κατέληξε να συνεχίσει την λειτουργία του μίνι μάρκετ στο ίδιο οίκημα  όπου είχε παλαιότερα δημιουργήσει μια άλλη επιχείρηση εμπορίας ποτών και άλλων προϊόντων και κει πάνω σκόπευε να χτίσει τα νούμερα των προϊόντων που η φαντασία του μέσω της διαδικασίας  της σκεπτομορφής του τα έκανε πραγματικότητα εν μέρει αρχικά στο όνομα μιας μπύρας την san miguel

Αλλά ο εν λόγω miguel  δεν ήταν Άγιος. Αφού το εθελούσιο παίξιμο στο παρατσούκλι του από τον  περίγυρο υπέβοσκε το don Corleone και το αστείο εδώ είναι ότι ούτε νονός της san miguel ήταν, αλλά ήταν ο νονός της προώθησης του προϊόντος στον χάνδακα

Εκεί που δεν το περίμενε ο don miguel σε όλο αυτό το στήσιμο στην αγορά, του έπεσε και το έτερον ήμισυ, όπου το εξ ουρανού υπερβαίνει την ποίηση αφού την γνώρισε στο αεροπλάνο επιστρέφοντας στα πάτρια εδάφη και έτσι προέκυψε ένας έρως με την πρώτη ματιά και το όνομα αυτής ΚΑΡΙΝΑ…ΘΕΟΣ σχωρές την

Αναφέρομαι στον don miguel διότι ήταν ο πρώτος από τον περίγυρο μου που ταξίδεψε στην ανατολή και στην Κίνα και έφερε με ένα συγγενή του προϊόντα για εμπόριο την εποχή που πρώτο άνοιξε η Κίνα τα σύνορα της και οι αρχικές εκθέσεις κατακλύσθηκαν από τους πρώτους κουρσάρους του εμπορίου

Το τι έγινε με τα προϊόντα εξ ανατολής το βλέπουμε πια όλοι. Αλλά εκείνη την εποχή το έβλεπαν λίγοι και αν κάποιος ενώ έγινε τότε προμηθέας της πληροφορίας τώρα η μη εφαρμογή της δεν απαξιώνει την αξία της αφού τα προϊόντα αυτά είναι μέσα στα σπίτια μας και ο λόγος είναι το «φτηνό» που σαν πτηνό πέταξε από την ανατολή στην δύση

Οι δε επιμηθείς συνεχίζουν να χάσκουν  προς την ανατολή και να κουτσομπολεύουν  ένα γεγονός πια το οποίο έπαψε να είναι πληροφορία, σαν αυτούς που βλέπουμε στα παράθυρα της τηλεόρασης οι οποίοι ενώ δεν ανακάλυψαν την κρίση έγκαιρα τώρα έγιναν μέντορες της και όχι αμισθί

Αν αντιστρέψουμε τον όρο «φτηνό» και τον κάνουμε ακριβό και ταυτόχρονα το δρομολόγιο ξεκινήσει από εδώ την δύση και πάει προς την ανατολή, άραγε πως  ένα προϊόν θα μπορούσε  να έχει ανταλλάξιμη αξία;

Αν το προϊόν το κάνουμε συγκεκριμένο και από την φύση του αυτό έχει τα χαρακτηριστικά  του εθνικού αγροτικού προϊόντος και καθημερινή διατροφική  χρήση  σε εμάς και αν οι άλλες χώρες δεν μπορούν να παράγουν το ίδιο προϊόν λόγω κλίματος και εδάφους τότε στο χέρι μας είναι να εφαρμόσουμε όλους τους νόμους του μάρκετινγκ  έτσι ώστε να διαδώσουμε  την αξία του και επιπλέον το αποτέλεσμα αυτής της χρήσης στην υγεία και από εκεί προκύπτει παράλληλα  η χρήση του σαν φάρμακο αφού τόσα και τόσα έχουν γραφτεί πια για την μεσογειακή διατροφή

ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΪΌΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ…..έχει κανείς αντίρρηση;

Αναφέρομαι στο ελαιόλαδο γιατί πολλές παράπονες-συζητήσεις έχουμε κάνει και διερωτηθήκαμε έξω από τον χορό γιατί δεν μπόρεσαν να εξάγουν αυτό το φάρμακο της φύσης

Ένα εύκολο παράδειγμα που θα μπορούσα να παραθέσω για να εξηγήσω το πως εισάγεις ένα προϊόν σε μια αποτελεσματική αγορά είναι το «εν Ελλάδι» της creta farm στην αγορά των ΗΠΑ και σε άλλες ανεπτυγμένες οικονομίες,όπου το προϊόν κατάφερε και πήρε την άδεια από τους ανάλογους κρατικούς οργανισμούς τροφίμων των εν λόγω χωρών και είναι αυτή την στιγμή στα ράφια των εκεί σούπερ μάρκετ.Αυτή είναι η διαδικασία των από δυσμάς προς δυσμάς προϊόντων.

..αφού λοιπόν αναφέρθηκα πρώτα στον don miguel του Χάνδακα ο οποίος είναι από τους γνωστούς μου που επισκέφθηκαν τα εκθετήρια της ανατολής θα συνεχίσω τώρα με την προσπάθεια που γίνεται από την χώρα μας παραθέτοντας τα κάτωθι λινκ

http://www.terracreta.gr/

…οι ανωτέρω  λένε ότι το 80% της παραγωγής γίνεται εξαγωγή και από διάφορους ακούω για την στάσιμη τιμή του λαδιού εδώ και χρόνια.Τους προτείνω να πάνε να ρωτήσουν τους 80-ντάριδες…κρασί το έκαναν το λάδι

http://www.elaiotexnia.gr/

http://www.edpa.gr/el/act/view/archive/archiveEK/pubId/2010020518050920780

…εγώ ούτε παραγωγός  είμαι ούτε κάτοχος η κληρονόμος αγροτεμαχίου με ελιές αλλά θα περίμενα τους γνωστούς μου που είναι να με πληροφορήσουν για τις εν λόγω εκθέσεις…άρε  καταραμένο μετα-κατακλυσμιαίο σύστημα της ιδιοκτησίας

…επίσης ούτε ειδικός είμαι επι του θέματος αλλά τω κάτωθι εξηγεί πολλά για το εν λόγω θέμα

http://www.e-boss.gr/eboss/articles/article.jsp?context=103&articleid=6431

Δεν θα προσθέσω άλλα γιατί  αυτά για τώρα είναι αρκετά και γνωστά αφού τα έχουμε διαβάσει και ακούσει από τα μμε,όμως θα υπενθυμίσω ότι ο προμηθέας πρώην don miguel και νυν ζήκος αν είχε προβλέψει σωστά το άνοιγμα μιας αγοράς και είχε οργανωθεί καλά για να την κατακτήσει τότε και μόνο τότε θα είχε περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας

Αυτό είναι και κατ’επέκταση το πρόβλημα της παρέας που ο Ερμής της πληροφορίας παραμένει συνεχώς αναποτελεσματικός και χαριτολογώντας με τις εκφράσεις της φίλης elenboubou ο Ερμής για εμάς παραμένει συνεχώς ανάδρομος

…και ο νοών νοείτω…

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: